Ανέκδοτο: Αστυνομική έφοδος σε οίκο ανοχής και η γιαγιά….


Γίνεται αστυνομική έφοδος σε έναν οίκο ανοχής . Όλες τις κοπελες που δούλευαν εκεί , τις βγάζουν έξω στον δρόμο, τις βάζουν στην σειρά, και αρχίζουν τον έλεγχο των στοιχείων τους.

Την ίδια ώρα , από την περιοχή περνούσε μια γιαγιά που αναγνώρισε ανάμεσα στις κοπέλες την ανιψιά της και πήγε προς αυτήν :

- Τι κάνεις κορίτσι μου εδώ ; Γιατί περιμένεις στην ουρά ;

- Να… , γιαγιά, … ξέρεις, ……. άκουσα ότι θα μοιράσουν δωρεάν πορτοκάλια, από το Κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου …

- Αλήθεια αγάπη μου;  Λοιπόν θα κάτσω και εγώ στην σειρά μαζί σου, θα ήθελα να πάρω κι εγώ μερικά …

Κάποια στιγμή φθάνουν οι Αστυνομικοί , που έκαναν τον έλεγχο, εκεί που στεκόταν η γιαγιά. Την βλέπουν, παραξενεύονται και ένας από αυτούς αναρωτήθηκε δυνατά:

- Θεέ μου, έζησα για να το δω και αυτό ! Γιαγιά , στην ηλικία σας, μπορείτε ακόμη να το κάνετε;

Και η γιαγιά του απαντά με αυτοπεποίθηση:

- Ναι, γιατί να μην μπορώ παιδάκι μου, βγάζω την μασέλα μου και το πιπιλίζω !………….”

Πηγή ➤paratiritis

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου