ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ: “Έκανα σεξ με τον πατέρα μου” – ΣΟΚάρουν οι λεπτομέρειες της 24χρονης.

elas-lyste_blogspot

ΛΥΣΤΕ blog ➤ Στιγμάτισε τη ζωή της…

Μια νεαρή κοπέλα από το Βανκούβερ του Καναδά αποφάσισε πέντε χρόνια μετά να μιλήσει για το συγκλονιστικό περιστατικό που στιγμάτισε όλη τη ζωή της, στο Jezebel.

Ο λόγος για την 24χρονη Natasha Rose Chenier.

Ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή. Στα 17 της χρόνια άρχισε να επικοινωνεί με τον πατέρα που δεν είχε γνωρίσει ποτέ και ζούσε στην Τζαμάικα.

Η μητέρα της είχε περιστασιακή σχέση μαζί του και την παράτησε όταν έμεινε έγκυος στη Natasha.

Δεν είχε καμία επαφή μαζί του έως ότου τον εντόπισε ως έφηβη και κανόνισε να τον συναντήσει από κοντά σε μια περίοδο που ένιωθε μόνη και ήταν θυμωμένη με τη μητέρα της. Θαμπώθηκε, όπως θυμάται, όταν τον συνάντησε για πρώτη φορά, ενώ τη γοήτευσε το γεγονός πως την έβγαζε έξω σε ακριβά εστιατόρια.

Συνέχισαν να έχουν τηλεφωνική επικοινωνία εκτός από τις επισκέψεις, ανακαλύπτοντας ότι οι δυο τους έχουν πολλά κοινά.

“Ήμουν μεθυσμένη από την ομοιότητά μας που ποτέ δεν ένιωσα να έχω με τη μητέρα μου”. Άρχισε τότε να νιώθει ερωτική έλξη για τον πατέρα της χωρίς όμως να το αποκαλύψει σε κανέναν.

“Ήλπιζα ότι θα γυρίσω σπίτι και θα μου έφευγε. Αλλά δεν έγινε αυτό. Αντίθετα το ένιωθα πιο έντονο”.

Ήταν το 2009, κατά την τελευταία της επίσκεψη, που ανακάλυψε ότι η ερωτική έλξη ήταν αμοιβαία.

Ο πατέρας της είπε στην τότε 21χρονη ότι ήθελε να κάνει σεξ μαζί της από την πρώτη στιγμή που την είδε.

“Αν δεν έχεις νιώσει ποτέ γενετική σεξουαλική έλξη θα σου ακουστεί εντελώς απίστευτο. Αλλά πιστέψτε με είναι τόσο πραγματικό και έντονο όσο τίποτα άλλο.

Τα σεξουαλική συναισθήματα που είχα για τον πατέρα μου ήταν σαν κάποιο σκοτεινό ξόρκι που είχε ρίξει κάποιος επάνω μου.

Δεν ήμουν θύμα της διετούς αποπλάνησης του πατέρα μου. Ένιωσα θύμα των δικών μου σεξουαλικών συναισθημάτων. Δεν μπορούσα να τα κατανοήσω ή να τα χειριστώ”.

Αφού έκαναν αρκετές φορές στοματικό έρωτα, κλείστηκε σε ένα δωμάτιο μακριά από τον πατέρα της το τελευταίο βράδυ της στην Τζαμάικα.

Την επόμενη μέρα την πήγε στο αεροδρόμιο με το αυτοκίνητο και το μόνο που επικρατούσε ήταν η εκκωφαντική σιωπή.

Δεν ξαναπήγε ποτέ να τον επισκεφτεί και τόσα χρόνια μετά προσπαθεί να βγάλει νόημα από όσα έγιναν ανάμεσά τους.

Ξεκίνησε θεραπεία, έμαθε ότι η γενετική σεξουαλική έλξη συμβαίνει συχνά ανάμεσα σε συγγενείς που δεν γνώρισαν ο ένας τον άλλο όσο μεγάλωναν και γράφει μυθιστόρημα για την εμπειρία της.

Η θεραπεία τη βοήθησε να αποδεχτεί ότι δεν ήταν δικό της λάθος και αισθάνεται πλέον λιγότερη απέχθει για ό,τι συνέβη.

Πηγή ➤ makeleio

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου