Δείτε την απίστευτη "δοκιμασία" ενός αστυνομικού που έκοψε κληση σε μία "άτακτη" κυρία.

elas.lyste_blogspot

ΛΥΣΤΕ blog ➤ "Kάποιοι νομίζουν πως η δουλειά του αστυνομικού είναι απλή, όμως πολλές φορές ερχόμαστε σε δύσκολη θέση και μπορεί εύκολα να εκτεθείς.

Ξερετε τι μου έτυχε εμένα πριν λίγες εβδομάδες ;;

Ενω κάναμε περιπολία, χρειάστηκε να βεβαιώσουμε μια τροχονομική παράβαση για παράνομη στάθμευση σε αυτοκίνητο το οποίο ενοχλούσε και για το οποίο είχε γινει καταγγελία τηλεφωνικα.

Ενω είχα βγαλει το μπλοκ και αρχισα να γραφω ηρθε η ιδιοκτητρια του αυτοκινητου φορτωμενη με πολλές σακκούλες με ψωνια. Με πλησίασε και αρχικα ζήτησε απο τον συναδελφο μου το λόγο που την γραφαμε. Εγω άφησα για εκεινη τη στιγμη το στυλο πάνω στο καπο για να της εξηγήσω. Τοτε μου αρπάζει το στηλο και το ρίχνει μεσα στο φόρεμα της μέσα στο μπουστο της. Τότε φωναζοντας δυνατα μου λεει, οτι αν θελω να την γραψω να τραβηξω μονος μου το στυλο μεσα απο το στηθος της.

Και που να αρχισουν οι ζεστες....

Ασφαλως σε καποιους μπορει να φαίνεται αστείο, όμως κατι τετοια μπορουν ευκολα να σε φερουν σε δυσκολη θεση και χρειαζεται και προσοχη γιατι μετα δεν ξέρεις αυτη η "πλακα" πως μπορει να εξελιχθει και τι μπορεί να ισχυριστει η συγκεκριμενη κοκκινομαλλα κυρια...

Αντε να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελεφαντας ...

Οπως και να έχει εμεις είχαμε και δευτερο στυλό. Τελειωσαμε τη δουλεια μας στα γρήγορα και φυγαμε...

Παντως δεν μου είχε ξανατυχεί αυτο

Καλο υπολοιπο καλοκαιριου σε όλους τους συναδελφους και προσέξτε γιατι η θερμοκρασία θα ανέβει κι άλλο !!

Πηγή ➤ policenet

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου