Βαριές κουβέντες Ραχήλ Μακρή για Κωνσταντοπούλου: «Νταβατζήδες, π@ιδεραστές και χαρτζιλίκια των…».

elas.lyste-blogspot

ΛΥΣΤΕ blog ➤ Ποιο το νέο ξέσπασμα της Ραχήλ Μακρή για τη Ζωή Κωνσταντοπούλου;

Με πολύ «βαριές» κουβέντες απάντησε η Ραχήλ Μακρή στα όσα είπε η Ζωή Κωνσταντοπούλου κατηγορώντας την πως έφυγε από την Πλεύση Ελευθερίας καταγγέλλοντας «πρακτικές νταβατζήδων που βρέθηκαν στο κόμμα».

Με ανάρτηση της στο Facebook η πρώην «σύντροφισσα» ξεσπαθώνει κατά της Ζωής Κωνσταντοπούλου και μιλάει για «νταβατζήδες, καρέκλες, παιδεραστές και χαρτζιλίκια 200.000 ευρώ».

Διαβάστε τη χειμαρρώδη ανάρτηση της στο Facebοok

«Εγώ κυρία μου δεν διαχώρισα την θέση μου. Αποχώρησα καταθέτοντας και καταγγέλλοντας τις πρακτικές νταβατζήδων που μαζέψατε στο μόρφωμα σας και την έλλειψη πολιτικής.

Το δικό μου έργο απέναντι στους νταβατζηδες και τους χορηγούς είναι καταγεγραμμένο στα πρακτικά της βουλής και της αντιτρομοκρατικής όταν με απειλούσαν με την ζωή μου και των παιδιών μου και έσπαγαν βουλευτικά αυτοκίνητα.

Το δικό σας που ακριβώς είναι;

Ξέχασα λησασταν απασχολημένη με το να ζητάτε καρέκλες και οφίκια και να φτιάχνετε νόμους για την κατάργηση της ασέλγειας ανηλίκων και για να βγαίνουν δολοφόνοι, π@ιδεραστές και κακούργοι από την φυλακή.

Δεν ξέρω σε ποιες καρέκλες αναφέρεστε ακριβώς, αλλά αυτές που κάθεστε στα γραφεία σας είναι δικές μου κι εγώ τις αγόρασα με κόπο και σκληρή δουλειά και οχι από τα χαρτζιλίκια των 200.000€».

Πηγή ➤ fimes



Share on Google Plus

elas lyste

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου