«Μην κακολογείτε τον οδηγό της Porsche», λέει ο 41χρονος τραγικός πατέρας.

elas.lyste-blogspot

ΛΥΣΤΕ blog ➤Μεγαλείο ψυχής και ήθος στο δράμα του – Μάθημα στην “παμφάγο” κοινωνία.

 Μεγαλείο ψυχής έδειξε και τείχος απέναντι στους …ξερόλες, υβριστές και μισάνθρωπους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έστησε, ο 41χρονος Υπάτιος Πατμάνογλου, ο οποίος έζησε και ζει το δράμα του τραγικού χαμού της γυναίκας του και του παιδιού του στην Εθνική οδό, το απόγευμα της Κυριακής.

Διαβάστε μέρος των δηλώσεών του, στην τηλεοπτική  εκπομπή της Ζ.Κουτσελίνη:

«Εντάξει και αν έχει χρήματα και αν δεν έχει δεν παίζει ρόλο, ήταν ένας πιτσιρικάς είχε ένα αυτοκίνητο γρήγορο, έτρεχε, ήταν παράνομος, εντάξει, αλλά και αυτό το παλικάρι δεν ήθελε να χάσει τη ζωούλα του, Τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένεια του παιδιού. Θέλω να σταματήσει ο κόσμος να λέει άσχημα πράγματα”.

«Νιώθω μεγάλη ανακούφιση με όλο τον κόσμο και με όλα τα μηνύματα που μου στέλνει ο κόσμος. Πραγματικά ηρεμεί η ψυχούλα μου και πιστεύω θα ηρεμεί και η ψυχή και της γυναίκας μου και του παιδιού μου. Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο παλικάρι που έδωσε το βίντεο στη δημοσιότητα γιατί με έτρωγαν οι τύψεις γιατί άκουγα διάφορα ότι δεν πάρκαρα σωστά το αυτοκίνητο και όλα τα σχετικά».

Για τη στιγμή του ατυχήματος δήλωσε: «Είδα ξαφνικά μπροστά μου τέσσερις νεκρούς. Το γιο μου, τη γυναίκα μου και δύο άλλα παιδιά. Ο Θεός να τους αναπαύσει όλους. Το ‘θελε η Παναγία. Αυτό το πράγμα ούτε στον χειρότερο εχθρό».

Πηγή ➤ bankwars

Share on Google Plus

elas lyste

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου